Thursday, March 4, 2010

Ιανός 3 Μαρτίου 2010


Ευχαριστώ θερμά όλους τους αγαπημένους φίλους και αναγνώστες για την υπέροχη βραδιά στον Ιανό και ιδιαίτερα την Ελένη Γκίκα, τον Αλέξη Ζήρα, τον Λάμπρο Σκουζάκη, την Πόπη Γκανά, τον Μιχάλη Γκανά, τον Ντίνο Σιώτη, τον Μανώλη Πρατικάκη, την Πέρσα Κουμούτση, τον Δημήτρη Μαμαλούκα, την Ελένη Κονδύλη, τον Δημήτρη Βαρβαρήγο, τον Γιώργο Παπαδάκη, τον Μπάμπη Δερμιτζάκη, την Τίνα Αρσενίδου από τον χώρο του βιβλίου.

Ευχαριστώ επίσης τους δημοσιογράφους Χρήστο Παρίδη, Ρίτσα Μασούρα, Χριστίνα Χρυσανθοπούλου, Μαρία Αθήνη. Τον κινηματογραφικό παραγωγό Νίκο Μουστάκα, την σκηνοθέτιδα Βαλεντίνη Λουρμπά και τον ζωγράφο Γιώργο Σαλταφέρο. Τους ακαδημαικούς Αντώνη Χατζημωυσή, Χρήστο Αθανασιάδη, Στέλιο Βιρβιδάκη, Βάσω Κιντή, Βάνα Γρηγοροπούλου και Νικόλα Χρηστάκη. Τους μπλόγκερς katrine (Κατερίνα Κανελοπούλου), Orfia, Στεριανή Ζάλη και Δ.Κ.

16 comments:

κυκλάμινο 2010 said...

Βρε, Εύα μου, το είχες ανεβάσει κι εδώ; Κι εγώ παιδευόμουνα να σε βρω εκεί, στο φέισμπουκ και να κλέψω φωτογραφίες;

Πάντα έτσι, κορίτσι μου!
Συγχαρητήρια! Τι να γράφω πάλι; τα έγραψα εκεί. Το λινκ ερχόμουνα να πάρω, σκεφτόμενη κιόλας ότι δεν θα είχες προλάβει ακόμα και θα παρέπεμπα στην παλιά ανάρτηση!

Ούτε για ντελάλης κάνω πια, άσε που με μαλώνουν και γι' αυτό!

Phivos Nicolaides said...

Συγχαρητήρια Εύα μου και μπράβο σου για τις επιτυχίες σου!

katrine said...

Καλημέρα Εύα μου.
Συγχαρητήρια για αυτήν την όμορφη βραδιά που μας χάρησες.
Κατάματα κοιτούσαμε όλοι ένα δροσερό κορίτσι, μια καταξιωμένη Ψυχοθεραπεύτρια, και χαρισματική συγγραφέα να προβάλλει με σεμνότητα το έργο της.Ένα έργο, που σκιαγραφεί χαρακτήρες και που διαβάζοντάς το,συναντήσα προφίλ ανθρώπων που μπορεί να είναι πολύ κοντά μας.
Σ ευχαριστούμε πολύ, εύχομαι να ταξιδέψει όπως του αξίζει.

Φιλιά πολλά

orfia said...

Ευα και απο εδω σου ευχομαι παντα επιτυχιες και το βιβλιο σου να εχει την αποδοχη που του αξιζει..!! Σε ευχαριστω για την υπεροχη ζεστη βραδια και χαρηκα πολυ που σε γνωρισα απο κοντα..!
Φιλια πολλα

Μηθυμναίος said...

Καλή μου Εύα, λυπάμαι που δεν μπόρεσα να βρεθώ στην παρουσίαση του βιβλίου σου. Το λόγο τον ξέρεις… Ανυπομονούσα να διαβάσω για την επιτυχία

Σου έστειλα τις ευχές μου το βιβλίο σου να είναι καλοτάξιδο, όπως και καλοτάξιδη να είναι και η ζωή σου.

Eva Stamou said...

@κυκλάμινο 2010

Κατερίνα, σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και την αγάπη σου. Η βραδιά ήταν πραγματικά υπέροχη!

Eva Stamou said...

@Phivos Nicolaides

Φοίβο μου, σε ευχαριστώ ειλικρινά για τη φιλία σου και το ενδιαφέρον για τη δουλειά μου. Πολλά φιλιά.

Eva Stamou said...

@katrine

Κατερίνα μου, ευχαριστώ πολύ για τις ευχές,τα γενναιόδωρα σχόλια και φυσικά την παρουσία σου στον Ιανό. Είναι μεγάλη η χαρά μου και που σε ξαναείδα και που μοιραστήκαμε αυτή την όμορφη βραδιά. Πολλά φιλιά.

Eva Stamou said...

@Orfia

Λένα, σε ευχαριστώ που παρευρέθηκες στην εκδήλωση για το βιβλίο μου. Πραγματικά χάρηκα που σε γνώρισα. Εσύ και η katrine ήσασταν από τις πιο γλυκές και χαριτωμένες παρουσίες της βραδιάς. Πολλά φιλιά

Eva Stamou said...

@Μυθημναίος

Στράτο μου, ευχαριστώ ολόψυχα για τις ευχές και το ενδιαφέρον σου. Η βραδιά ήταν υπέροχη, η αγάπη κι η ζεστασιά του κόσμου ξεπέρασε τις προσδοκίες μου!
Σε φιλώ κι ελπίζω σύντομα να τα πούμε από κοντά.

GIORGOS said...

Κι εγώ με όλη μου την ψυχή,εύχομαι το βιβλίο σας να είναι καλοτάξιδο.Αξίζει να διαβαστεί και ανεβάζει τον πήχυ ψηλά.Κάποιος πρέπει να το κάνει...

alef said...

Εύα μου, μάλλον εκείνη είμαι που θα πρέπει να ευχαριστήσω για την εμπιστοσύνη και την καθαρότητα. Και ξέρεις καλά, ότι το εννοώ! Να είσαι πάντα καλά και γερή και να γράφεις, διότι μπορεί να ήταν η βραδιά μαγική, αλλά οι ιστορίες σου είναι εκείνες που μας ξαναβάζουν τα μπερδεμένα μας ρούχα στην... ντουλάπα κι αυτό είναι η μεγαλύτερη μαγεία και το πιο αλλόκοτο παράδοξο, Φιλί πρωινό, γράφε εσύ, ναι?

Eva Stamou said...

@GIORGOS

Γιώργο, ευχαριστώ για τα θετικά σου σχόλια και για την παρουσία σου τη βραδιά της εκδήλωσης.

Eva Stamou said...

@alef

Είναι μεγάλη χαρά και τιμή για μένα που η Ελένη Γκίκα κι ο Αλέξης Ζήρας αγάπησαν και παρουσίασαν το βιβλίο μου. Τα λόγια σου μου επιτείνουν την επιθυμία να συνεχίσω να γράφω.

Kafeini said...

Ήταν από τις πιο όμορφες και σοβαρές - δίχως σοβαροφάνεια - εκδηλώσεις στις οποίες έχω παρευρεθεί. Στον κατάμεστο Ιανό, μια πραγματική γιορτή για τους φίλους της σύγχρονης λογοτεχνίας, με εξαιρετικές, διαφορετικές υφολογικά, εισηγήσεις.

Eva Stamou said...

@kafeini

Κι εγώ έτσι το βίωσα σαν μια γιορτή για το βιβλίο μου. Πραγματικά χάρηκα που τόσος κόσμος, φίλοι αγαπημένοι, αλλά και άνθρωποι που γνώριζα για πρώτη φορά ήρθαν να γιορτάσουν μαζί μου. Τους ευχαριστώ όλους.