Saturday, March 20, 2010

Εβδομάδα Ποίησης Μάρτιος 2010


Ο ΑΣΩΤΟΣ

Θα εξαργυρώσω με λέξεις επίχρυσες
Τις ράβδους σκοταδιού που σταθερά αποθήκευα
Τα θησαυροφυλάκια του στήθους

Θα πάρω έπειτα τους δρόμους
Μ' εκατομμύρια ποιήματα
Σκορπίζοντας στους τίμιους συμπολίτες μου
Την αναπάντεχη κληρονομιά
Της φτώχειας

Αντώνης Φωστιέρης


ΕΝΑ ΚΑΛΟΦΩΝΟ ΚΕΡΙ

Είχα ένα καλόφωνο κερί
χτες βράδυ στο δωμάτιό μου.

Ήμουν πολύ κουρασμένος αλλά ήθελα
κάποιον να' ναι μαζί μου,
έτσι άναψα ένα κερί

και άκουγα την άνετη φωνή
του φωτός μέχρι που κοιμήθηκα.

Ρίτσαρντ Μπρότιγκαν


ΟΙ ΜΙΚΡΕΣ ΚΑΡΦΙΤΣΕΣ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ

Υπήρχε ένα παιδικό κυριακάτικο κουστούμι
Καρφιτσωμένο στην κούκλα κάποιου ράφτη
Σε μια σκονισμένη βιτρίνα.
Το μαγαζί έμοιαζε να είναι κλειστό για χρόνια.

Κάποτε έχασα το δρόμο μου εκεί
Σ' ένα κυριακάτικο είδος ησυχίας,
Ένα κυριακάτικο είδος απογευματινού φωτός,
Σ' έναν δρόμο με πολυκατοικίες από κόκκινο τούβλο.

Πώς σου φαίνεται αυτό;
Είπα στο κενό.
Πώς σου φαίνεται αυτό;
Ξαναείπα σήμερα όταν ξύπνησα.

Ο δρόμος συνεχιζόταν για πάντα
Και συνέχεια ένιωθα τις καρφίτσες
Στην πλάτη μου να τσιμπάνε
Το σκούρο και βαρύ ύφασμα.

Τσάρλς Σίμικ

10 comments:

Γραφεας Πεζικου said...

Αφιερώνω εξαιρετικά στη βδομάδα Ποίησης,κάτι δικό μου και σχετικά καινούργιο,με όλο το σεβασμό μου στο SITE και σε Σας προσωπικά:
ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ
@: Απόμακρα πρόσωπα και σκοτεινά
βροχή νέφος και καταχνιά...
Ανθρώπινες σχέσεις,συναισθήματα και λέξεις, τα πάντα στη κατάψυξη και τη μοναξιά της εσωστρέφειας!
@:Μάταιη προσπάθεια χωρίς ανθρωπιά,άδικος κόπος χωρίς την αγάπη!..
Για λίγη ευτυχία,ελάχιστη
Για λίγο χαμόγελο, αβίαστα ζεστό και για λίγη ανείπωτη χαρά! ...
@:'Όπου με θέλουν δεν αγαπώ
όπου αγαπάω,τους θέλω..Γιαυτό λοιπόν... Φέρτε μου το Ποτήρι,εγώ συνεχίζω...
ΖΗΤΩ εμείς που μαζί προχωράμε ανάμεσα στους Λύκους στη Παγωνιά του Κόσμου.....
Καβάλα 10-1-97

katrine said...

Με ιδιαίτερη αδυναμία στην ερωτική ποίηση Έυα μου,Ελληνική και ξένη,γράφω κι εγώ εδώ και αφιερώνω το κάτι τις σε αυτή την εβδομάδα ποίησης.



"Όταν δυό καρδιές
αγαπήθηκαν αληθινά,
η αγάπη τους είναι
πιό δυνατή κι από το θάνατο.
Συλλέγουμε τις αναμνήσεις
απ'ότι έχουμε σπείρει..
Η απουσία δεν σημαίνει
τίποτε για όσους αγαπάνε.

Guillaume Apollinaire

Φιλιά γλυκά και καλή εβδομάδα

Eva Stamou said...

@Γραφεας Πεζικου

Πολύ όμορφο. Ευχαριστώ για την αφιέρωση και την συμβολή στην ημέρα ποίησης. Εύχομαι πάντως σε όλους μας να διαβάζουμε ποίηση κάθε μέρα κι όχι μόνο όταν γίνονται σχετικά αφιερώματα.

Καλή εβδομάδα

Eva Stamou said...

@katrine

Καλή μου Κατερίνα, σε ευχαριστώ για το πολύ όμορφο ποίημα. Πραγματικά συγκινήθηκα.

Καλή εβδομάδα

GIORGOS said...

Seems like poetry has found itself a cosy and warm shelter here in this corner of the net.
I'd say the Brautigan poem was the proper 'button' for me,but what Katrine wrote has done its work as well.
Bravo to you,Eva!!!

Eva Stamou said...

@GIORGOS

Fortunately, there are so many wonderful poems to enjoy, for those who allow poetry to enter their lives.

Have a nice day Giorgos!

Phivos Nicolaides said...

Εύχομαι Καλή Ανάσταση!

Eva Stamou said...

@Phivos Nicolaides

Ευχαριστώ Φοίβο. Να περάσεις υπέροχα!

KOSTAS PAPAPOSTOLOU said...

Σου εύχομαι Χρόνια Πολλά μα υγεία και Καλές Γιορτές.

Eva Stamou said...

@KOSTAS PAPAPOSTOLOU

Κώστα, σε ευχαριστώ πολύ. Καλή Ανάσταση!